MZDY, PERSONALISTIKA, ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ | KS - program, spol. s r.o.

KS PORTAL

KS portál

Webová aplikace pro zaměstnance a personální management.

o programu

KS portál je zaměstnanecký a manažerský portál, který slouží zaměstnancům ke komunikaci s personálním oddělením, manažerům k získání personálních údajů odkudkoliv a kdykoliv a k evidenci a řízení docházky. S využitím aplikace KS mzdy PROFi a KS portál lze dosáhnout ideálního stavu v oblasti řízení lidských zdrojů, kde část činností a povinností leží na bedrech personálního a mzdového oddělení a část na liniovém a TOP managementu. Přičemž do personálních procesů jsou zapojeni i samotní zaměstnanci. KS portál obsahuje několik modulů, které téměř kopírují moduly aplikace KS mzdy PROFi.

pro koho je určen

KS portál je určen především zaměstnancům, kterým umožňuje sledovat údaje o svých pracovních poměrech, zůstatcích dovolené, uskutečněných či plánovaných školeních, přidělených pracovních pomůckách i čerpaných zaměstnaneckých benefitech. Umožňuje také tisknout nebo ukládat výplatní lístky a dávat požadavky na dovolenou, služební cestu nebo např. sociální benefity. Dále pak manažerům, kterým umožňuje sledovat souhrnně informace o zaměstnancích, nákladech, pracovních místech a jejich obsazenosti a další důležité údaje pro řízení organizace či její části.

TENTO PROGRAM OBSAHUJE
NÁSLEDUJÍCÍ
 MODULY

obecné vlastnosti programu

  • Vícejazyčné prostředí a vícejazyčné výstupy
  • Možnost zpracování více firem v jedné databázi
  • Možnost nastavení přístupových práv, přístup kteréhokoliv zaměstnance
  • Komunikace se všemi ostatními podnikovými systémy
  • Přes 720 standardních sestav a reportů + možnost tvorby vlastních výstupů
  • Export dat do souborů xls, pdf, txt, xml …
  • Automatické akce  - hromadný tisk, hromadné plánování vzdělávání atd.
  • Možnost definice vlastních šablon pracovněprávních dokumentů 

služby poskytované k programu

  • Analýza zpracování mezd a personálních procesů
  • Migrace dat ze stávajícího systému zákazníka
  • Instalace a nastavení základních parametrů
  • Školení a odborný dozor u zkušebního provozu
  • Odborný dozor u rutinního provozu
  • Zákaznické úpravy systému
  • Technická podpora (legislativní změny, update systému, HOT-LINE, HelpDesk,...)

POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ

vybrané reference
počet zpracovávaných mezd měsíčně
253.354

Prohlížením našich stránek souhlasíte s použítím cookies. Tato zpráva se vám zobrazí jen jednou.

Cookies | Zavřít