Zjednodušení schvalování různorodých typů žádostí stejně jako firemních dokumentů. Zrychlení vzájemné komunikace, automatizace procesů a notifikace v jednom. Ať už se jedná o dovolenou, změnu osobních údajů, nebo například zadání služební cesty.
Snadná tvorba vlastních digitalizovaných procesů. Odeslání a schválení žádosti on-line. Přehled všech žádostí na jednom bezpečném místě. Eliminace zbytečných formulářů a dokumentů.
Maximální úspora času. Zlepšení a zefektivnění komunikace v rámci celé organizace.
Záruka bezpečné komunikace a sdílených dat. Možnost využít již předdefinovaných workflow v zaměstnaneckém portálu. Vytváření schvalovacích procesů včetně přidávání podmínek. Kontrola stavu řešení jednotlivých žádosti kdykoliv a kdekoliv i mimo kancelář.
Žádost o dovolenou nebo homeoffice, změnu osobních údajů, služební cestu, změnu bankovního účtu a mnoho dalšího.