Proces nástupu nového zaměstnance nebyl nikdy jednodušší.
S elektronicky vystavovanými a podepisovanými dokumenty vše urychlíte a usnadníte. Už to nejde udělat lépe.
Pro všechny pracovně právní dokumenty si snadno připravíte vlastní šablony. Je lhostejné zda použijete Office 365, LibreOffice, Google dokumenty nebo jiný editor. Díky možnostem textových editorů můžete i běžné smlouvě dát unikátní vzhled ve firemních barvách nebo s doplňujícími obrázky.
Pro jednotlivé typy dokumentů nastavíte pravidla schvalovacího a podpisového procesu a můžete se pustit do příjmání nových zaměstnanců, změn v pracovním zařazení nebo navyšování tarifů a tisku mzdových výměrů. Emailové notifikace zajistí plynulý průběh.
Každý zúčastněný přiloží elektronický podpis, podpis na telefonu nebo tabletu nebo ověření dokumentu přihlašovacími údaji. Hotový dokument se uloží do databáze. Přístup k němu mají všichni s příslušným oprávněním v HR systému.
Plná shoda s eIDAS a dalšími předpisy.
Řešíte už samotné podepisování dokumentů v jiném systému? Pak Vám nabízíme snadné propojení personálních dat prostřednictvím webAPI s jakýmkoliv podepisovacím systémem. Po úspěšném podpisu se pak dokumenty uloží k zaměstnanci do personálního systému a na zaměstnanecký portál.
Součástí modulu je i dotazník pro nové zaměstnance. Na kliknutí odešlete budoucímu zaměstnanci vstupní dotazník. Budoucí zaměstnanec jej vyplní a přiloží požadované dokumenty. Zaměstnancem vyplněná data samozřejmě musíte schválit. Tím se automaticky přenesou do databáze personálního a mzdového systému a vy můžete pracovat na dalších administrativních krocích a zjednodušit tak HR procesy a řízení lidských zdrojů.