Vyzkoušejte zdarma
>
Bezpapírové HR



Bezpapírové HR

Elektronický podpis dokumentů, vstupní dotazník, nástupní a výstupní workflow. Vše v HR systému! Usnadněte si nudnou administrativu.

Pokračovat
Bezpapírové HR

Proces nástupu nového zaměstnance nebyl nikdy jednodušší.
S elektronicky vystavovanými a podepisovanými dokumenty vše urychlíte a usnadníte. Už to nejde udělat lépe.

Pro všechny pracovně právní dokumenty si snadno připravíte vlastní šablony. Je lhostejné zda použijete Office 365, LibreOffice, Google dokumenty nebo jiný editor. Díky možnostem textových editorů můžete i běžné smlouvě dát unikátní vzhled ve firemních barvách nebo s doplňujícími obrázky.

Pro jednotlivé typy dokumentů nastavíte pravidla schvalovacího a podpisového procesu a můžete se pustit do příjmání nových zaměstnanců, změn v pracovním zařazení nebo navyšování tarifů a tisku mzdových výměrů. Emailové notifikace zajistí plynulý průběh.

Každý zúčastněný přiloží elektronický podpis, podpis na telefonu nebo tabletu nebo ověření dokumentu přihlašovacími údaji. Hotový dokument se uloží do databáze. Přístup k němu mají všichni s příslušným oprávněním v HR systému.

Plná shoda s eIDAS a dalšími předpisy.

Řešíte už samotné podepisování dokumentů v jiném systému? Pak Vám nabízíme snadné propojení personálních dat prostřednictvím webAPI s jakýmkoliv podepisovacím systémem. Po úspěšném podpisu se pak dokumenty uloží k zaměstnanci do personálního systému a na zaměstnanecký portál.
   

Součástí modulu je i dotazník pro nové zaměstnance. Na kliknutí odešlete budoucímu zaměstnanci vstupní dotazník. Budoucí zaměstnanec jej vyplní a přiloží požadované dokumenty. Zaměstnancem vyplněná data samozřejmě musíte schválit. Tím se automaticky přenesou do databáze personálního a mzdového systému a vy můžete pracovat na dalších administrativních krocích a zjednodušit tak HR procesy a řízení lidských zdrojů.

Popis funkcionalit

Pro zaměstnance

Zaměstnanec snadno odsouhlasí přečtení, podepíše dokument či stáhne k sobě do počítače nebo mobilu své dokumenty. Automat ho pak emailem decentně upozorní, jaký dokument nestihl zatím odevzdat. 

Pro HR manažera

HR manažer/personalista je nejdůležitějším článkem celého nástupního procesu. Může tak nástupní proces přizpůsobit potřebám firmy a její strategii. Jako klíčová osoba pak dohlíží na hladký průběh od vyplnění vstupních dat, jejich sválení, vytvoření dokumentů i jejich podpis. 

Pro liniového manažera

Manažeři aktivně zapojení do náboru a nástupu nových zaměstnanců mohou být zapojeni také do schvalovacího procesu dokumentů. Občas musí manažer někoho upozornit na to, že je potřeba splnit své povinnosti. A tu má obrovskou pomoc. Systém ho může emailem upozornit, na jaký dokument jeho podřízený zapomněl. 

Poptávkový formulář

Můžete nám i zavolat +420 571 499 477





KS - program využívají