Vyzkoušejte zdarma
> >
KS mzdy

KS portál.

Webová aplikace pro zaměstnance a personální management..

Vyzkoušejte zdarma

O programu

KS portál je zaměstnanecký a manažerský portál, který slouží zaměstnancům ke komunikaci s personálním oddělením, manažerům k získání personálních údajů odkudkoliv a kdykoliv a k evidenci a řízení docházky. S využitím aplikace KS mzdy PROFi a KS portál lze dosáhnout ideálního stavu v oblasti řízení lidských zdrojů, kde část činností a povinností leží na bedrech personálního a mzdového oddělení a část na liniovém a TOP managementu. Přičemž do personálních procesů jsou zapojeni i samotní zaměstnanci. KS portál obsahuje několik modulů, které téměř kopírují moduly aplikace KS mzdy PROFi.

Moduly

Přehled funkcionalit, které
obsahuje KS Software

Bezpapírové HR

Elektronický podpis dokumentů, vstupní dotazník, nástupní a výstupní workflow. Vše v HR systému! Usnadněte si nudnou administrativu.

Nejžádanější modul. Aktuální bestseller. Kupte a vyhrajte.

Personální administrativa

Základ pro HR procesy i zpracování mezd. Všechna data o zaměstnancích na jednom místě.

Mzdy a platy

Mzdy v soukromém sektoru i platy ve státní správě. Jednoduše, rychle a hlavně správně.

Výkaznictví, reporting

Využijte HR data naplno pro efektivní rozhodování. Více než 1000 sestav, reportů a výkazů.

Dokumenty

Vytvářejte, tiskněte a ukládejte všechny pracovněprávní dokumenty snadno a rychle

Popisy pracovních míst

Vydefinujte vlastní pracovní místa, jejich činnosti, odměňování, požadované kompetence. Usnadníte si tím všechny HR procesy.

Systemizace pracovních míst

Vytvořte přehlednou organizační strukturu. Moderní vizualizace, rychlá tvorba, jednoduché provádění změn.

Vzdělávání

Firemní plány vzdělávání včetně budgetu, automatického plánování nebo napojení na e-learning.

Benefity

Motivujte zaměstnance nefinančními benefity, příspěvky na dovolenou nebo super zážitky. Je to jen na Vás.

Lékařská péče

Zdraví zaměstnanců je na prvním místě. Automatizované plánování prohlídek a snadná evidence úrazů mohou pomoci.

Hodnocení zaměstnanců

Hodnocení zaměstnanců podle Vašich představ. Kompetenční modely, KPI, sebehodnocení a plán rozvoje.

Pracovní pomůcky

Přehled nároku na pomůcky, plánování a sledování výdeje, zajištění vracení i evidence velikostí a nákladů..

Nábor

Evidence uchazečů o zaměstnání. Výběrová řízení s inzercí, sběrem profesních životopisů i automatizovaným vyhodnocením.

Adaptace

Proces zapracování nových kolegů velmi přehledně a jednoduše. Zapojte celou firmu i externí spolupracovníky.

Služební cesty

Tam a zpět. V česku i napříč celým světem. Snadné schválení, snadné vyúčtování a rychlé proplacení.

Docházkový systém

Jednoduchá a přehledná docházka zaměstnanců s vazbou na schvalovací workflow. Využijte také plánování směn.

Daňovka

Elektronické prohlášení poplatní i žádost o roční zúčtování daní včetně elektronizace všech souvisejících dokumentů a procesů.

GDPR

Nadstandardní usnadnění povinností správců a zpracovatelů osobních údajů díky hlídání termínů, hromadného výmazu či evidence vyjímek
Který software je pro mě ten pravý? Porovnání produktů

Vlastnosti a služby

Obecné vlastnosti programu

  • Vícejazyčné prostředí a vícejazyčné výstupy
  • Možnost zpracování více firem v jedné databázi
  • Možnost nastavení přístupových práv, přístup kteréhokoliv zaměstnance
  • Komunikace se všemi ostatními podnikovými systémy
  • Přes 720 standardních sestav a reportů + možnost tvorby vlastních výstupů
  • Export dat do souborů xls, pdf, txt, xml …
  • Automatické akce  - hromadný tisk, hromadné plánování vzdělávání atd.
  • Možnost definice vlastních šablon pracovněprávních dokumentů 

Služby poskytované k programu

  • Analýza zpracování mezd a personálních procesů
  • Migrace dat ze stávajícího systému zákazníka
  • Instalace a nastavení základních parametrů
  • Školení a odborný dozor u zkušebního provozu
  • Odborný dozor u rutinního provozu
  • Zákaznické úpravy systému
  • Technická podpora (legislativní změny, update systému, HOT-LINE, HelpDesk,...)

Poptávkový formulář

Můžete nám i zavolat +420 571 499 477